marți, 15 iunie 2010

Expoziție de desene

UPDATE: Chiar dacă mâine s-a făcut joi, citiți ce vă spune Crina Frătean:

"SERVUS!
Hai să facem cunoștință. Eu sunt Crina Frătean și te invit în Funky Bar săptămâna asta. Știu că e sesiune, dar, când ai timp, treci pe la terasă și aruncă o privire pe pereți. De ce? Pentru că am expus câteva lucrări. Nu au o tematică anume, sunt doar rezultatul imaginației mele de-a lungul a vreo 4-5 ani. Chiar dacă nu sunt la Arte m-am străduit să învăț singură să desenez din ce în ce mai bine, așa că, ce e expus sunt exercițiile și tentativele mele de artist.
Dar destul despre mine. Repet, dacă ai timp, hai prin Funky Bar la o berică sau o limonadă....and see for youself! Poate dai de mine pe acolo să îmi spui ce îți place sau ce nu-ți place la ele.
Ne vedem. Spor la toate!

PS: Dacă ai și tu ceva lucrări adu-le la Funky și le expunem să le vadă poporul!"


De azi, timp de o săptămână, (15.05.2010-22.05.2010) la Funky Bar, pe terasă, sunt expuse câteva desene ale Crinei Frătean. Merită văzute:).

Detalii despre autor, mâine:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu